'Eindelijk is het dan zover...!'

4 juli 2023 - Spijkenisse, Nederland

Woensdagochtend 5 juli vertrekken wij voor 24 dagen naar Indonesië! Of althans..... dat hopen we dan maar, want op het moment dat ik dit zit te typen krijg ik het ene pushbericht na het andere dat het woensdag heel slecht weer wordt, en er verwacht wordt dat Schiphol inkomende en vertrekkende vluchten zal uitstellen of zelfs annuleren.....! Pfff......

Enfin....we gaan naar Sumatra, Java en Bali. Drie heel verschillende eilanden, waar we heel benieuwd naar zijn.

Heel speciaal allemaal vooral omdat het ook een soort 'back to your roots' reis wordt voor Marcel. Zo gaan we in Sumatra naar de geboorteplaats Sawahlunto van zijn vader, en zullen we op Java ook nog de erebegraafplaats gaan bezoeken in Semarang waar Marcels opa begraven ligt.

Zo zal het een mix worden van natuur, cultuur en familiegeschiedenis.

Wij hebben er zin in, en omdat het maken van een blog en het delen ervan tijdens onze vakantie naar Amerika zo'n succes was, gaan wij dit keer ook onze avonturen hier vastleggen. Voor onszelf leuk voor later, maar zeker ook nu voor jullie zodat jullie onze reis kunnen volgen.

'Wij' is Marcel, Petra, Danique & Roxy.

'The Reporter' is Petra, tenzij anders vermeld ;-)

Tot blogs!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Je hoeft alleen je mailadres op te geven dus geen account of zo aan te maken! Wel zo handig!

1. Mirella Taner:
    Heel veel plezier schatjes! ❤️❤️❤️
  2. Jopie en sannie:
    4 juli 2023
    Heel veel plezier en vooral genieten van al dat moois
    We gaan jullie zeker volgen
    Dikke dikke knufff
  3. Mardou:
    4 juli 2023
    Uiteraard ga ik jullie blog volgen lieverds. wens jullie een fantastische reis toe zonder vertragingen en hoop dat alles vlgs plan verloopt..Op naar mooie nieuwe herinneringen maken en Marc ik hoop van harte dat je alles vindt waar je op hoopt en weer een stukje wijzer wordt wat je roots betreft!!!
    Verder vooral genieten met elkaar van de mooie reis, ik leef met jullie mee!!
    liefs Mardou
  4. Hanneke H:
    4 juli 2023
    Genieten en dat is in dit mooie land heel eenvoudig
    [email protected]
  5. Judith-G:
    "The reporter is...." What's new 🤭😘
  6. Mirjam von Winckelmann:
    4 juli 2023
    Leuk! Ik ga jullie zeker volgen. Een hele fijne vakantie!
  7. Ilona van Hamburg:
    4 juli 2023
    Geniet ervan met z’n 4! Maak mooie herinneringen met elkaar💕 Heel veel plezier en we kijken uit naar de blogs ☺️Liefs Jan-Arie en Ilona, Tijn, Sep en Mels
  8. Erna:
    Lieve Petra, Marcel, Danique en Roxy,
    we wensen jullie een geweldige reis.
    Maak mooie herinneringen.
    We gaan jullie volgen en kijken uit naar jullie belevenissen.
    Veel liefs Pieter en Erna
  9. Hanneke H:
    4 juli 2023
    Ik ben jaloers. Met hanneke 2x dit super mooi land bezocht en staat in mijn geheugen gegrift. Je zal genieten !! Goeie reis en heel veel plezier . John hartman
  10. Rusé Soler:
    4 juli 2023
    Hey lieverds, ik ga jullie volgen.
    Geniet van alles wat er op Julie pad komt. Heel veel liefs Ruseetje
  11. Betty&Jan:
    4 juli 2023
    Lieve mensen, wij wensen jullie een hele mooie reis. Uiteraard gaan we jullie volgen, echt heel bijzonder om dit met z’n vieren te gaan doen.
    Een goeie reis en tot blogs😘
  12. Raphaël:
    Geniet ervan met z’n 4-en en selamat jalan! Liefs Raphaël & Remco
  13. Caroline Krijgsman:
    4 juli 2023
    Hartstikke leuk, ik ga jullie volgen! Heel veel plezier met jullie 4-tjes, maak er een onvergetelijke tijd van,
    💋 Caroline
  14. Fred van Reijswoud en Eveline Heinsmann:
    4 juli 2023
    Hé vloggers/bloggers heel veel plezier en heel veel plezier, en kom terug met mooie herinneringen, video’s maar vooral Geniet.
  15. Gizem:
    4 juli 2023
    Heel veel plezier! Ik ben zeker benieuwd naar de verhalen. Liefs, Gizem.
  16. Corrie:
    4 juli 2023
    Heeel veel plezier kijk uit naar jullie verhalen x x ♥
  17. Ilse te Selle- de Leeuw:
    4 juli 2023
    Whoop whoop! Mijn naam staat zeker op de lijst. Ik wil heel graag meegenieten van alle mooie avonturen. 🤎 Op naar nog meer herinneringen met z’n viertjes. Goede reis. Dikke kussen, Ilse.
  18. Paul:
    4 juli 2023
    Hele goede reis en heel veel plezier, geniet ervan !
    PaulSimoneMillMarthaNick
  19. Amanda van Loo:
    5 juli 2023
    Hele goede reis gewenst ♥️. Geniet ervan!!
  20. Carla:
    6 juli 2023
    Heel veel plezier geniet ervan met elkaar!! Ga jullie zeker volgen ❤️😘