'We zijn helemaal chill...!'

27 juli 2023 - Sanur, Indonesië

Wederom een zalige dag hier op Bali met z’n vieren. We kunnen merken dat we bijkomen van de reis. Het gejaagde is uit ons lijf en we nemen lekker de tijd overal voor. We zijn relaxt. Dus deze laatste zes dagen Bali zijn gelukt, want we zijn chill. Zeker ook door de massages die de meiden en ik hier doen. Even tijd voor om ons lijf en onze mind tot rust te laten komen. Fijn.

Vandaag na het ontbijt hier langs het strand gelopen. Aan het strand is een wandelboulevard waar de vele beachhotels op uit komen. Is leuk om daar langs te lopen. Is echt een beach sfeertje en ook hier weer om de zoveel meter een tempel.

Wandelboulevard 1 Wandelboulevard 2

En we zagen ook een man bij de fietsverhuur die bezig was met het plaatsen van de offertjes. Hij had in een mandje van een fiets een offer gelegd, en legde daarna bij de fietsen op de straat ook een offer. Ik vind het echt mooi om te zien en te voelen.

Man met offer

Toen via een zijstraat van het strand naar de hoofdstraat aan de voorkant van de hotels gelopen en daar nog lekker door het centrum gelopen met z’n vieren. Ergens een bakkie gedaan en toen weer naar het hotel want de meiden en ik hadden een massage vandaag ook staan.

Straatbeeld

Huistempel

Na de massage lekker met elkaar op het strand gelegen.

Strand 1

Strand 2

Strand 3

Jukung traditionele Balinese bootRescue diver

Heerlijk aan het strand vanavond met elkaar ons laatste avond diner hier genoten. Lekker lokaal gegeten.

Laatste avond Bali

Morgen is onze laatste dag hier op Bali en dan zit onze reis naar Indonesië er op. Maar niet voor we nog een hele dag genieten van het hotel en het strand hier, want we worden gelukkig pas om 17.00 uur plaatselijke tijd opgehaald. Dan zullen we naar de airport van Denpasar gebracht worden voor onze vlucht naar Singapore. En na de tussenstop daar zullen wij doorvliegen naar Amsterdam.

Maar zoals gezegd eerst morgen nog lekker een laatste dagje hier!

Tot blogs!

1. Carla:
    27 juli 2023
    Heerlijk hoe jullie genieten met elkaar en ik heb genoten van jullie verhalen en belevenissen! Geniet nog even en een hele goeie terug reis 😘
  2. Erna:
    27 juli 2023
    Wat heerlijk om zo jullie laatste dagen van jullie geweldige vakantie door te brengen!
    Deze vakantie staat voor altijd in jullie geheugen gegrift!
    Nog even genieten van jullie laatste dag en dan de reis terug!
    Jullie hebben het geflikt na zoveel jaren plannen!👍😘
  3. Mardou:
    27 juli 2023
    Wat klinkt dat heerlijk allemaal, lekker relaxt, precies waarop jullie gehoopt hadden😃 Goed gelukt na een fantastische reis met elkaar waarvan jullie zo genoten hebben en nu nog steeds genieten en bijkomen de laatste dagen op het mooie Bali 🤩

Heb genoten van jullie blogs, iedere dag weer keek ik ernaar uit en ga dat missen straks..Misschien maar een blog over je dagelijks leven Peet 😁

Nou geniet van jullie laatste dag morgen, in de chillmodus. Ik wens jullie alvast een hele goede terugreis zonder wind, bobbels & ander gedoe waar je niet op zit te wachten😉

tot gauw 😘😘
  4. Mirella Taner:
    27 juli 2023
    Wat een prachtige vakantie hebben jullie beleefd! Heerlijk dat jullie ook nog hebben kunnen chillen de laatste dagen! En al dat lekkere eten… denk dat t wel afkicken wordt… weer boterhammen tussen de middag?! 🙃🙃 hele goeie reis terug! En bedankt voor jullie pracht verhalen iedere dag! Ga t nog missen ook! 😘😘😘
  5. Betty&Jan:
    27 juli 2023
    Wat een fantastische reis, wij hebben meegenoten, jullie stralen! het staat jullie goed🥰
    Wat een belevenissen gewoon echt te gek. Morgen nog een lekkere dag om relaxed de terugreis aan te gaan. Dat gaat vast goed komen, Van het weekend worden de jongens overspoeld met verhalen heerlijk om weer met elkaar verenigd te zijn. Ze zullen naar jullie uitkijken Danique en Roxy en natuurlijk ook naar jullie Petra en Marcel #onehappyfamily ❤️safe flight, big hug
  6. Viola Schop:
    27 juli 2023
    Heerlijke afsluiter van een prachtige reis! Geniet van jullie laatste dagje en een goede reis terug alvast! X
  7. Jopie en sannie:
    27 juli 2023
    Wauw wat een mooie reis lieve schatten en heerlijk de rust nog even kunnen pakken met die massages oooo heerlijk gewoon
    Lekker genieten van jullie laatste dag en een hele goede terugreis want t wordt wel tijd om weer naar huis te komen hihi
    Dikke knufff lieffies
  8. Hanneke H:
    27 juli 2023
    Deze reis zit voor eeuwig in je geheugen gegrift.
    Heerlijk dat jullie dat met elkaar hebben kunnen beleven.
    Goed ook dat jullie uitgerust aan de reis kunnen beginnen na nog een heerlijke dag Bali
    Goede reis en voor Zaterdag Welkom Thuis!
  9. Laura-Jane:
    27 juli 2023
    Wat een geweldig avontuur hebben jullie beleefd, herinneringen die voor altijd bij jullie blijven. Nog heel even genieten. Bedankt voor het delen van de verhalen en de foto's. Veilige terugreis!! ❤️
  10. Nico:
    28 juli 2023
    Klinkt heel relaxed allemaal! Hopelijk is de vlucht net zo relaxed...

Tot straks! :)